Vodafone geeft klanten real-time inzicht in dekking, storingen en werkzaamheden via app

Vodafone Nederland gaat als eerste telecomaanbieder in Nederland dekkingskaarten, storingen en geplande werkzaamheden aan zijn netwerk weergeven via zijn (My Vodafone) app. Klanten krijgen hiermee real-time inzicht in netwerkdekking en kunnen notificaties aanzetten voor eventuele storingen of geplande werkzaamheden bij hen in de buurt. De functionaliteit is in eerste instantie beschikbaar voor de Android-versie van de My Vodafone app. Over enkele weken volgt de update voor de IOS-versie.

Vodafone_0

 Dirk de Leijer, Directeur Commercial Operations Vodafone Nederland: “Onze website wordt samen met de My Vodafone app het meest gebruikt door onze klanten als servicekanaal. Het was dan ook een logische maar uitdagende stap om cruciale netwerkinformatie real-time inzichtelijk te maken voor onze klanten. En er zit nog meer in de pijpleiding; door de verhuizing van klanten naar een nieuw IT-systeem kunnen klanten in de toekomst nog meer profiteren van nieuwe functionaliteiten, verbeterde selfservice-mogelijkheden en beter inzicht in verbruik en kosten in My Vodafone”.

My Vodafone app

 De My Vodafone app is de persoonlijke omgeving, waarmee klanten toegang hebben tot relevante informatie zoals tegoed, rekeningen, contract einddatum en kan er 24/7 worden gechat met onze klantenservice. Lees hier meer over wat je allemaal met My Vodafone kunt.

Android-gebruikers die vanaf 11 november 09.00u de MyVodafone app openen of downloaden uit de Google Play Store, krijgen automatisch de geüpdatete versie

You May Also Like

Reageer

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.